Ваша корпа

Имате 0 производ(а) у корпи

КРИЗА МЕДИЈА И МЕДИЈИ КРИЗЕ

Слободан Рељић

Пуна цена: 1.430,00 РСД
Цена на сајту: 1.430,00 РСД + (трошкови доставе)
Доступност у радњи

У овој књизи дат је одговор на питање: Зашто медији „усред кризе огромних размера и глобалног значаја“ не испуњавају своју историјску улогу да буду на челу друштвених промена? „Мајка свих револуција“, како је Виктор Иго говорио за штампу, данас је напротив – један од најистрајнијих бранилаца неодрживог status quo-а. „Медији кризе“ више нису средства информисања грађана, него „индустрија свести“ која ради „за“ профит моћних друштвених група, а „против“ демократије и грађанске самосвести.

Пре три и по века у новоуспостављеној „цивилизацији капитализма“ важило је да „ми никако не смемо знање начинити обичном робом“, а данас су вести пропагандни продукти са трака корпоративне индустрије. Зато ће овакви „слободни медији“, који систематски „разарају разум којим се орјентишемо у стварном свету“, у великој кризи позног капитализма, пре погурати на површину слепе силе, крваве обрачуне и хаос, него што могу гарантовати пут ка реалном демократском решењу. Тако нешто се, уосталом, и догодило у сличној кризи капитализма тридесетих година прошлог века. На крају, Рељићево дело открива велику „животну” драму у којој се протеклих деценија налазе медији.

Шифра: K001924
Аутори: Слободан Рељић
Издавач: СЛУЖБЕНИ ГЛАСНИК
ISBN: 978-86-519-1786-1

Можда ће вас интересовати:

Погледај све

Од истог аутора:

Слободан Рељић